ÅRE 2011

Jättefin bild från åre som Niki tog för någon dag sen! ( Hoppas det var okej att jag lånade den! )

Juste! Har glömt att berätta att jag åker till Åre på söndag! Ska bli jätteroligt! Vi har hyrt en jättestor stuga & ska bo där med mina kusiner, eller min ena kusin jobbar i åre så vi ska bo där med min andra kusin & hans föräldrar, sen någon annan familj som vi var i Åre med för jättelängesen som typ har en tjej som är lika gammal som jag, så det blir ju nice. Längtar! Sen kommer vi hem typ dagen innan skolan börjar.
Vet inte hur det kommer bli med bloggning & så när jag är där, tror inte jag kommer ha med mig datan, men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Niki

Haha det är helt lugnt babe!

Men ta med dig din dator, det finns uppkoppling i hela Åre om ni bor ganska nära själva byn och du kommer dö annars!

Puss <3

2010-12-31 @ 15:04:43
URL: http://ttyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0